loading...
دانلود فارسی
فروشگاه آنلاین
بنر دوستان ما
فروشگاه کارت شارژ
محمداحمدی بازدید : 95 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

با این نرم افزارشما میتوانید اطلاعات موجود درون سیستم خود را اسکن نموده و متوجه شوید که به چه دلایلىسرعت سیستم تان پایین است و با بهینه سازى سرعت سیستم خود را افزایش دهید. همچنین با تشخیص فایلها و نرم افزارهاى ناقص و حذف و پاک کردن آنها سرعت کار کامپیوترتان را دوچندان کنید. بعلاوه برنامه هاى استارت آپ کامپیوترتان نیز با این نرم افزار کنترل خواهد شد. رابط کاربرى ساده این نرم افزار کار با آن را براى همه ى افراد بویژه مبتدیان آسان مى سازد به طورى که براحتى با یک کلیک می توانند هارد دیسک سیستم شان را بهینه سازى نمایند. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب دریافت نمایید.

محمداحمدی بازدید : 88 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود TotalRecovery Pro v9.1 Build 20130515 - نرم افزار بازیابی و تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات

TotalRecovery Pro نامی است که به دنبال آن همه امکانات لازم برای افزایش امنیت و پایداری اطلاعات و همچنین بازیابی اطلاعات حذف شده در آن قرار گرفته است. نرم افزاری بسیار حرفه ای و کارآمد و غنی از امکانات که هریک از آن ها می تواند خواسته های کاربران را مرتفع سازد. موزیک ها ، اسناد ، تصاویر ، ویدئوها و به طور کلی تمامی انواع مدل فایل ها با این ابزار ایمن خواهند شد. امکان تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها و در مقابل بازیابی آن ها از دیگر خصوصیاتی هستند که در TotalRecovery Pro به چشم می خورند. قابلیت های متعددی برای این ابزار در نظر گرفته شده است.

محمداحمدی بازدید : 89 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود GoodSync Enterprise v9.5.4.4 - نرم افزار تهیه نسخه پشتیبان

مدیریت صحیح و نگهداری درست اطلاعات باعث خواهد شد که کاربر با خیالی آسوده به کار با سیستم رایانه ای خود بپردازد و مدام ترس این را نداشته باشد که هر آن ممکن اطلاعات شخصی به هر دلیلی از دست رود. نرم افزاری با نام Goodsync ابزاریست که تنها برای مدیریت کامل تر برروی اطلاعات شخصی اعم از ایمیل ها، تصاویر، لینک ها و به طور کلی تمامی موارد شخصی طراحی و از سوی شرکت سازنده ارائه شده است.

محمداحمدی بازدید : 52 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود eXtreme Movie Manager v7.2 - مدیریت مجموعه فیلم ها

سعی ما همیشه بر این بوده برای همه کاربران نرم افزارهایی داشته باشیم. برای حرفه ای ها ، برای مبتدی ها ، برای کاربران عادی که از رایانه های شخصی استفاده های معمولی می کنند و به طور کلی تلاش کرده ایم همه بتوانند از نرم افزارهایی که معرفی می کنیم استفاده کنند. eXtreme Movie Manager یکی از همین نرم افزارهاست که برای همه افراد می تواند مفید باشد. نرم افزاری که می توان با استفاده از آن به راحتی هزاران فیلم را با تمامی اطلاعاتشان مدیریت کرد. اطلاعاتی نظیر نام و کاور فیلم ، تصاویری از آن ، کیفیت و رزولوشن ، فرمت ، مدت زمان ، بازیگرها و کارگردان و به طور کلی تمامی اطلاعاتی که در مورد یک فیلم نیاز است را در این ابزار با دسته بندی های مناسب می توان ثبت نمود تا کار مدیریت هزاران فیلم بسیار ساده شود.

محمداحمدی بازدید : 41 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Collectorz.com Movie Collector Pro v8.2.3 - ساخت کلکسیون فیلم

بسیاری از افراد هستند که تماشای فیلم های روز دنیا یکی از روزمره ترین کارهایی است که انجام می دهند و معمولا هم فیلم ها را به صورت یک کلکسیون نگهداری می کنند اما نگه داری که پیدا کردن یک فیلم از میان هزار فیلم کار زیاد ساده ای نخواهد بود. ما برای این افراد پیشنهاد ویژه ای داریم که علاوه بر مدیریت ساده فیلم ها می توانند اطلاعات کاملی پیرامون هر فیلم داشته باشند و به راحتی از میان همه فیلم ها گزینه مورد نظر را جست و جو کنند. Collectorz.com Movie Collector Pro نام کامل نرم افزاریست که به راحتی کار دسته بندی و مدیریت فیلم ها را بر عهده می گیرد. تفاوت مهم و کلیدی این ابزار اتصال مستقیم به بانک سایت Collectorz.com است که کار را فوق العاده آسان می کند.

محمداحمدی بازدید : 60 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Aleo Flash Slideshow Gallery Maker - نرم افزار ساخت اسلایدشو فلش

Aleo Flash Slideshow Gallery Maker یک نرم افزار کامل برای ساخت انواع اسلایدشو ها از تصاویر و کلیپ های تصویری است که به کاربران این مژده را می دهد تا به شکلی کاملا جذاب تر خاطرات خود را که در قالب تصاویر و ویدئو کلیپ ها ضبط شده اند نگهداری کند. وقتی تصاویر به صورت اسلایدشو نگهداری شوند مطمئنا در زمان بازخوانی لذتی دو چندان را از تماشا به همراه می آورند. این نرم افزار کمک خواهد کرد تا با کمی حوصله و چند کلیک ساده و با کنار هم قرار دادن تصاویر ، ویدئوها و کلیپ های صوتی زیباترین اسلایدشو حاصل شود.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ایجاد شغل
    لینک هاه ویژه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 459
  • بازدید کلی : 13,684
  • امکانات
    تلویزیون آنلاین